YouTube
Telegram
Instagram

تفاوت اکانت‌های قانونی و ترکیبی

تفاوت اکانت‌های قانونی و ترکیبی

تفاوت اکانت‌های قانونی و ترکیبی

همان‌طور که اطلاع دارید، این روز‌ها اکانت های ترکیبی نظر بسیاری از کاربران کنسول های پلی استیشن و حتی کنسول ایکس باکس را به خود جلب کرده اند. این اکانت ها به دلیل قیمت کمتر و بازی های بیشتر، راحتی و رضایت را در اختیار کاربران قرار می دهند. به همین دلیل است که خرید آن ها این روز ها بسیار بیشتر از قبل رواج پیدا کرده است. در این مقاله می خواهیم اطلاعات کاملی درباره این اکانت ها در اختیار کاربران وبسایت فات گیم پلاس قرار دهیم. با مطالعه این مطلب به طور کامل، می توانید تفاوت اکانت‌های قانونی و ترکیبی را شناسایی و در نهایت با نتیجه گیری مناسب اقدام به خریداری نمایید. با ما همراه باشید.

تفاوت اکانت‌های قانونی و ترکیبی

اکانت ترکیبی چگونه تهیه می شود؟

این پرسشی است که ذهن بسیاری از کاربران را به خود درگیر کرده است. اکانت ترکیبی درواقع با نام “اکانت ترکیبی” روانه بازار نشد! این اکانت ها به این دلیل نام “اکانت ترکیبی” را به خود اختصاص دادند که بیشتر از یک عنوان در خود دارند. بیش‌تر اکانت های ترکیبی، دست‌کم دارای یک ماه اشتراک در شبکه پلی استیشن در عنوان PlayStation Plus هستند. این نیز یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن ها می باشد. اما این پرسش برای خریداران پیش می آید که “یک اکانت ترکیبی چگونه تهیه می شود؟”

یک کاربر، بازی های زیادی را در اکانت خود قرار داده و همچنین اکانت خود را عضو اشتراک PlayStation Plus قرار داده است. حالا یک شخص با ترفند ها و برنامه های مربوطه، رمز اکانت را به دست می آورد. مسلماً به‌دست آوردن رمز یک اکانت پلی استیشن بسیار راحت تر از بدست آوردن رمز اکانت های Gmail است! زیرا امنیت شبکه پلی استیشن حتی نزدیک شبکه های گوگل هم نیست. به همین دلیل است که اخبار زیادی در زمینه حمله هکر‌ها به شبکه (PlayStation Network)  را شاهد هستیم.

حالا که یک نفر رمز اکانت شخص را به‌دست آورده است. آن را برای فروش می گذارد و از آن جایی که بسیاری از کاربران ایران و حتی جهان از بالا بودن هزینه بازی های پلی استیشن ناراضی هستند، به این اکانت ها روی می آورند. استفاده از این اکانت ها هیچ آسیب و سرانجام بدی برای یک کنسول پلی استیشن به همراه نخواهد داشت. تنها مشکل آن، نبود ضمانت برای این اکانت‌ها می‌باشد.

مزایده و فروش اکانت‌های ترکیبی

بسیاری از اکانت های ترکیبی شامل جدیدترین بازی های روز دنیا هستند. حتی به صورت “مزایده” نیز برای فروش قرار می گیرند و قیمتی بالاتر از ۳۰۰۰۰۰ تومان را به خود اختصاص می دهند. در حالی که خود ارائه دهنده، آن را از یک منبع پخش کننده با هزینه‌ای کمتر از ۶۰۰۰۰ تومان تهیه کرده است.

به لطف برنامه محبوب Telegram و نسخه های جدید آن که امکان ساخت کانال (Channel) را به خود اختصاص داد و خود را از سایر برنامه ها در این زمینه متمایز کرد، این روز ها شاهد هستیم که بسیاری از کاربران حتی با سنی کم دست به فروش اکانت های ترکیبی زده اند. این کاربران اکانت های ترکیبی را از یک شخص دیگر با قیمت عادی خریداری می کنند در حالی که این قیمت عادی برای آن ها قیمت خرید است! به همین دلیل هزینه ای بالاتر را برای اکانت لحاظ می کنند و نام عناوین داخل اکانت را در کانال خود قرار داده و آن را به فروش می رسانند.

نتیجه‌گیری

نتیجه نهایی این مطلب این است که درباره اکانت های ترکیبی اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم. اکانت های ترکیبی برای کنسول شما هیچگونه ضرر و آسیبی به همراه ندارند و خطراتی مانند مسدود (Ban) شدن کنسول و اکانت شخصی، شما را تهدید نمی کند. تنها عیب این گونه اکانت ها نداشتن ضمانت است که نسبت به هزینه ای که آن را خریداری می کنید می تواند عیب چندان بزرگی نباشد.

امتیاز دهید post

اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی

سبد خرید