YouTube
Telegram
Instagram

تفاوت اکانت‌های ایکس باکس با یکدیگر

اکانت های ایکس باکس

یکی از راه های تجربه بازی های ایکس باکس بدون ریسک بن شدن اکانت مورد نظر، خرید اکانت قانونی بازی های ایکس باکس از فروشگاه فات گیم پلاس هست. فروشگاه فات گیم پلاس برای شما عزیزان دو نوع اکانت متفاوت با مشخصات و قیمت های متفاوت تعریف کرده است. در فروشگاه فات گیم پلاس هر بازی ایکس باکس در دو نوع اکانت ظرفیتی (هوم و غیرهوم) و اکانت کامل ارائه شده است که شما می‌توانید بنا بر شرایط هرکدام، یک نوع اکانت را انتخاب کنید. در این مقاله به بررسی تفاوت اکانت های ایکس باکس با یکدیگر می‌پردازیم.

تفاوت اکانت های ایکس باکس با یکدیگر

تفاوت اکانت های ایکس باکس با یکدیگر:

۱- اکانت اشتراکی

اکانت اشتراکی به منظور خرید اکانتی با قیمت کمتر بین دو نفر ارائه می‌شود. از این‌رو اکانت اشتراکی داری دو اکانت هوم و غیر هوم است. قیمت اکانت‌های اشتراکی کمتر از اکانت کامل است و قیمت اکانت هوم بیشتر از اکانت غیر هوم است.

 

۱.۱- اکانت هوم

در این حالت پس از خرید دسترسی ایمیل و رمز ورود به شما داده می‌شود. شما نیز می‌بایست به سرعت اکانت را هوم کنید و بازی‌های خریداری شده را به صف دانلود اضافه کنید. توجه کنید که معمولاً پس از چند ساعت رمز اکانت را تغییر داده می‌شود. بنابراین بهتر است پس از هوم کردن اکانت و دانلود بازی‌ها به اکانت خودتان جابه‌جا شوید. نیازی نیست بازی‌ها را به طور کامل دانلود کنید. کافی‌است بازی‌های خریداری شده را به صف دانلود اضافه کنید و سپس وارد اکانت خودتان شوید و از آن‌جا دانلود را ادامه دهید.

مقاله‌ی آموزش هوم کردن اکانت ایکس باکس را مشاهده کنید.

 

۱.۲- اکانت غیر هوم (سوییچ)

در این حالت برای اجرای بازی‌های خریداری شده باید ابتدا به اینترنت متصل شده و با اکانت ارائه شده آنلاین شوید. بر خلاف روش هوم دسترسی اکانت از شما سلب نخواهد شد و رمز آن نیز تغییر نخواهد کرد.
در این شیوه شما باید ابتدا با اکانت خریداری شده آنلاین شوید و سپس به اکانت خودتان سوییچ کنید. این مراحل در هر بار خاموش و روشن کردن کنسول باید تکرار شوند.
توجه: به هیچ عنوان نباید اکانت را هوم کنید یا تغییراتی در آن اعمال نمایید. در صورت تخلف، دسترسی شما قطع خواهد شد.

 

۲- اکانت کامل

اکانت کامل همانطور که از اسمش پیداست کنترل کاملی را در اختیار کاربر خود قرار می‌دهد. فقط برای یک نفر ارائه می‌شود که می‌تواند هم به صورت آنلاین و هم آفلاین بازی کند و هیچ محدودیتی را برای کار خود ایجاد نمی‌کند. همچنین قیمت بیشتری نسبت به اکانت های اشتراکی دارد.

تفاوت اکانت های ایکس باکس با یکدیگر (2)

انواع دیگر اکانت‌های ایکس باکس:

به جز موارد بالا دو نوع اکانت دیگر وجود دارند که محدودیت‌های بیشتر و قیمت پایین‌تری دارند.

ظرفیت آفلاین:

در این ظرفیت اطلاعات اکانت به شما داده می‌شود و می‌بایست کنسول خودتان را هوم کنید. شما می‌بایست طی زمان توافق شده اقدام به نصب بازی‌ها نمایید، در غیر این صورت دسترسی شما قطع خواهد شد. پس از نصب بازی‌ها و آفلاین کردن کنسول به هیچ‌وجه نباید آنلاین شوید. چرا که به محض آنلاین شدن بازی‌ها قفل می‌شوند. ظرفیت آفلاین همان‌طور که از نامش مشخص است، فقط قابلیت آفلاین بازی کردن را به شما خواهد داد.

ظرفیت اجاره‌ای:

این ظرفیت مراحل مشابهی با ظرفیت غیر هوم دارد. با این تفاوت که پس از اتمام مدت اجاره شده دسترسی شما قطع و رمز اکانت تغییر پیدا می‌کند. البته ظرفیت اجاره‌ای در قالب هوم هم ارائه می‌شود. که در آن صورت قابلیت بازی بدون نیاز به اینترنت را نیز خواهید داشت.

امتیاز دهید post

اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی

سبد خرید