YouTube
Telegram
Instagram

نحوه فروش کوین فیفا

FC24

نحوه فروش کوین فیفا

آیا می‌دانید می‌توانید به راحتی کوین‌ های خود را افزایش دهید و از فیفا درآمد کسب کنید؟

مجموعه بازی فیفا از سال ۱۹۹۳ توسط شرکت EA منتشر شد و انتشار آن تا به امروز ادامه دارد.  این بازی توانست با پشتیبانی کامل از لیگ‌های متنوع، گیم‌پلی واقع‌گرایانه، گزارش هیجان‌انگیز و … گوی سبقت را از رقیب ژاپنی‌اش برباید و لقب بهترین بازی شبیه‌ساز فوتبال را از آن خود کند. در این مقاله نحوه فروش کوین فیفا به همراه تمامی نکات را توضیح می‌دهیم.

شاید بتوان بخش فیفا آلتیمیت تیم (FUT) را یکی از دلایل اصلی این پیروزی برشمرد. این بخش از سال ۲۰۰۹ به بازی اضافه شد و از همان ابتدا توانست یک میلیون Player فعال را به خود جذب کند. این عدد تا سال ۲۰۱۴ به ۲۱ میلیون Player رسید.

فروش کوین فیفا

 

طبق آماری که EA در سال ۲۰۱۴ به مناسبت پنجمین سالگرد این بخش منتشر کرد، بیش از ۵۰۰ هزار ترنسفر در ساعت و بیش از ۱۳ میلیون ترنسفر در روز توسط Playerها انجام می‌شود. همچنین تا سال ۲۰۱۴ بیش از یک میلیارد و چهارصد و شصت میلیون Transfer انجام شده است و EA توانست درآمد کم‌نظیری از این بخش کسب کند. اما این تنها EA نیست که از این بخش سود می‌برد، بلکه کاربران نیز می‌توانند با روش‌هایی از این بخش کسب درآمد کنند.

 

کسب درآمد از فیفا

کوین چیست؟

کوین‌ها (سکه‌ها) ارز رسمی در این بخش هستند و Playerها برای ساخت تیمی قدرتمندتر به این ارز نیاز دارند. از این کوین‌ها می‌توان برای خرید انواع Itemها استفاده کرد. مواردی همچون بازیکن، کارت انرژی، کارت تمرین و … .

شما با انجام هر بازی (فارغ از نتیجه بازی) می‌توانید مقدار کمی کوین دریافت کنید. در این مقاله به روش‌های کسب درآمد از این بخش و فروش کوین می‌پردازیم.

پس از مدتی که به ترکیب نسبتا مناسبی دست پیدا کردید، باید تیم خود را با بهترین بازیکنان تقویت کنید. چه برای خرید بازیکن از Transfer Market و یا چه برای کامل کردن Squad Building Challenge (SBC) ها، به مقدار قابل توجهی کوین نیاز دارید.

 

اما چه‌طور می‌توانید کوین کسب کنید؟

آموزش کسب کوین فیفا

 

زیاد بازی کنید!!!

شاید این مورد بسیار شفاف و بدیهی به نظر برسد، اما شما با بازی کردن بسیار راحت و سریع می‌توانید کوین کسب کنید. در انتهای هر مسابقه بنا به عملکردتان مقداری کوین به حساب شما افزوده می‌شود. شما می‌توانید با پیشروی بیشتر Coin Boostها را آنلاک کنید و مقدار کوین دریافتی خود را افزایش دهید.

 

از Squad Battles و Division Rivals غافل نشوید.

squad battles در فیفا 22

یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای کسب کوین بیشتر، بازی کردن در Squad Battles و  Division Rivals های هفتگی ست. با پیروزی (یا حتی شکست) در این رقابت‌ها می‌توانید جوایز مختلفی کسب کنید. هرچه به سطوح بالاتری برسید، میزان جوایز نیز به همان نسبت افزایش می‌یابد.

 

از Transfer Market شکار کنید!

ترنسفر مارکت در فیفا 22

Transfer Market نه‌تنها مکانی برای تقویت تیمتان است؛ بلکه یکی از بهترین مکان‌های کسب کوین است. همیشه این بخش را در نظر داشته باشید، زیرا گاهی اوقات بازیکنانی در این بخش فهرست می‌شوند که بسیار ارزان‌تر  از ارزش واقعی قیمت‌گذاری شده‌اند. می‌توانید شانس خود را در حراج‌‌ها امتحان کنید و با خرید این بازیکن‌ها و فروش آن‌ها به قیمتی بالاتر مقدار زیادی کوین کسب کنید.

بازیکنانی را که به آن‌ها نیاز ندارید، بفروشید

فروش بازیکنانی که دیگر نیاز چندانی به آن‌ها ندارید، راه خوبی برای کسب کوین بیشتر است. سایت‌های مربوطه را بررسی کنید تا متوسط قیمت بازیکن در بازار را داشته باشید. توصیه می‌کنیم در این امر کمی صبور باشید تا بتوانید با قیمت بالاتری بازیکن خود را بفروشید. معمولا پنجشنبه شب‌ تا صبح جمعه قیمت‌ها بالاتر است.

 

Packهای طلایی نخرید!

پک طلایی در فیفا 22

در فیفا ۲۳ شما می‌توانید هر ۲۴ ساعت یک Pack طلایی و یک Pack نقره‌ای Preview کنید. شما احتمالا برای این‌که بخت خود را بیازمایید، همیشه این کارت‌ها را باز می‌کنید. اما شما نباید این Packها را با کوین‌ هایتان بخرید. زیرا با وجود Squad Battleها، Division Rival ها و Milestonesهای فصلی و SBC ها، راه برای دریافت این Packها زیاد است. از آن‌جایی‌که به دست آوردن این Packها بسیار ساده است، Transfer Market پر شده از این بازیکنان پکِ طلایی و این باعث می‌شود که قیمت این بازیکنان پایین بیاید. اگر مجبور هستید که با کوین‌ هایتان بازیکن بخرید، پک‌های نقره‌ای و برنزی انتخاب بهتری هستند؛ زیرا تعداد کمتری از این بازیکنان در ترنسفر مارکت هستند و در نتیجه سود بیشتری از آن‌ها به دست می‌آورید. همچنین با استفاده از بازیکنان پک‌های نقره‌ای و برنزی می‌توانید SBC ها را Upgrade کنید.

 

مربی‌ها و دخل و خرج خود را در نظر داشته باشید

هنگام کار با ترنسفر مارکت، به احتمال زیاد موارد دیگری که از پک‌ها به دست آورده‌اید مثل مربی‌ها و مواد مصرفی مانند Chemistry را فراموش می‌کنید. مربی‌ها نقش مهمی در پیشرفت تیم شما دارند اما گاهی به برخی از آن‌ها نیاز ندارید، پس می توانید آن‌ها را بفروشید. نکته دیگر خرید بازیکنانی است که Chemistry لازم را داشته باشند. این مورد به‌تنهایی موجب درآمدزایی نمی‌شود اما می‌تواند تیم شما را نجات دهد. با فروش این بازیکنان می‌توانید سود خود را افزایش دهید، به خصوص در مواردی که Itemهای Shadow یا Hunter داشته باشند.

 

و اما چه‌طور می‌توانید کوین‌ های خود را بفروشید؟

شما می‌توانید در سایت فات گیم پلاس به‌راحتی با فروش کوین فیفا کسب درآمد از فیفا داشته باشید. سایت ما از نسخه‌های پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و کامپیوتر پشتیبانی می‌کند.

برای فروش کافیست یک شماره (که تلگرام یا واتس اپ بر روی آن فعال باشد) را در قسمت مربوطه و همچنین شماره ۱۶ رقمی کارت بانکی خود را در کادر بعدی وارد کنید.

شما به سه روش می‌توانید کوین‌ های خود را به ما بفروشید (نحوه فروش کوین فیفا)

۱- انتقال وب اپ باز (Comfort Trade)

۲- انتقال تک کارت (PlayerAuction)

۳- انتقال تک کارت امن با ضریب ۱.۶ (Safe PlayerAuction)

 

روش انتقال وب اپ باز (Comfort Trade)

در این روش ما برای انتقال کوین‌ها به نام کاربری و رمز عبور اکانت شما نیاز داریم. همچنین لازم است بکاپ کدهای اکانت EA خود را برای ما بفرستید.

 

چرا باید بکاپ کدهایم را در اختیار شما بگذارم؟

شرکت EA برای افزایش امنیت کاربران، اقدام به فعال‌سازی «اعتبارسنجی دو مرحله‌ای» کرده است. در این روش کاربر قبل از وارد شدن به اکانت باید کدی که به ایمیلش فرستاده می‌شود را وارد کند. اما اگر کاربر به ایمیل خود دسترسی نداشته باشد، می‌تواند از بکاپ کدها برای ورود به اکانت استفاده کند.

ما به دلیل این‌که نمی‌توانیم به ایمیل شما دسترسی داشته باشیم،‌ برای وارد شدن به این کدها نیاز داریم.

 

روش انتقال تک کارت (PlayerAuction)

در این روش ما نیازی به اطلاعات ورود به حساب شما نداریم. هر بازیکن میانگین قیمت معینی دارد. ما اطلاعات بازیکن‌‌هایی را که با قیمت بالاتری نسبت به قیمت واقعی‌شان در ترنسفر مارکت قرار داده شده‌اند، در اختیار شما قرار می‌دهیم. سپس شما آن بازیکن را خرید لحظه‌ای (Buy Now) می‌کنید. به فرض شما کارتی را که قیمت واقعی آن ۵۰k است، با قیمت ۲۰۰k خریداری می‌کنید. بدین ترتیب ۱۵۰k از کوین‌های شما به حساب ما منتقل می‌شود (بدون احتساب Tax یا همان مالیات) و مبلغ مربوطه به‌صورت آنی پرداخت می‌شود.

 

احتمال Ban شدن در این روش وجود دارد، اما با رعایت نکات زیر، احتمال آن خیلی کم می شود:

۱. کارت خریداری شده را برای ۲۴ ساعت در باشگاه خود نگه دارید و بعد از آن به فروش برسانید.

۲. به هیچ عنوان بعد از انتقال کوین، با همان اکانت در جای دیگری انتقال کوین در طول ۲۴ ساعت نداشته باشید حتی با اکانت دیگر خود در کنسول.

۳. پشت سر هم Delete Club انجام ندهید و هرگز چند اکانت را با فاصله کوتاه نسازید تا از Disable شدن اکانت که به Red Ban هم معروف است، جلوگیری کنید.

۴. لزومی به Delete Club کردن برای اکانتی که کوین آن منتقل شده وجود ندارد و رعایت سه نکته‌ی بالا کافی می باشد. مگر آن‌که ظرفیت اکانت تمام شده باشد و بخواهید با اکانت جدید SBC Advanced بزنید.

 

محاسبه میزان مالیات در روش انتقال تک کارت (PlayerAuction):

موجودی شما ۲۰۰K هست و می خواهید این مقدار را به فروش برسانید. همان کارت مثال بالا با قیمت ۵۰K را در نظر بگیرید که با قیمت ۲۰۰K برای فروش گذاشته شده تا شما آن کارت را بخرید و مقدار کوین شما انتقال داده شود. وقتی کارت با قیمت ۲۰۰K به فروش می‌رسد، با احتساب ۵ درصد مالیات (Tax)، مقدار ۱۴۰K در واقع منتقل می‌شود و پس از ۲۴ ساعت که می‌خواهید، بازیکن خریداری شده را به فروش برسانید، با فرض ثابت ماندن قیمت در همان ۵۰K، باز هم ۵ درصد مالیات (Tax) را باید متقبل بشید که در نهایت مقدار ۴۷.۵K به حساب باشگاه شما واریز می‌شود. پس برای فروش ۱۵۲.۵K، شما ۱۴۰K تومان دریافت کردید و نتیجه می‌گیریم حدود ۹ درصد مالیات را متقبل شدید.

هر چه اختلاف قیمت اصلی بازیکن با قیمتی که برای فروش گذاشته می‌شود، بیش‌تر باشد، درصد مالیات پایین‌تر می‌آید اما احتمال Ban شدن اکانت نیز بسیار بالا می‌رود.

 

روش انتقال امن

در روش انتقال امن، از ضرایب ۱.۵، ۱.۶ و ۱.۷ برای جا‌به‌جایی بازیکن‌ها استفاده می شود و درصد Ban شدن اکانت در این روش صفر است. همچنین مقدار مالیات (Tax) در این روش، بیش‌تر از روش تک کارت است و حدود ۱۵ درصد می‌باشد. اما خیالتان راحت است که اکانت شما Ban نمی‌شود و می‌توانید از تمام ظرفیت‌های آن جهت انجام SBC Advanced ها استفاده کنید و مجدد کوین خود را به فروش برسانید.

 

نکته: در روش‌های انتقال تک کارت و امن، مالیات (Tax) به عهده‌ی شما و در روش اکانت وب اپ باز (Comfort Trade)، مالیات (Tax) به عهده‌ی ما می‌باشد.

کسب درآمد از فیفا و نحوه فروش کوین فیفا را به صورت کامل آموزش دادیم. شما می‌توانید برای خواندن پرسش‌های پر تکرار، به بخش پرسش‌های متداول مراجعه کنید.

برای ارتباط با پشتیبانی نیز به صفحه‌ی تماس با ما مراجعه کنید.

۳.۹/۵ - (۱۰ votes)

اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی

سبد خرید